Zifin Çiçeği

 


Z

 

Z harfi bambaşka bir harf.

Hiçbir harf gibi değil.

Z harfinde bir sır var, kesinlikle.

Zar atmak, Z.

Zen, Z.

Zenginlik Z.

Z, dört nala koşan atlar gibi bir harf.

Zargana, balık adı.

Z, zifiri gecelerdeki güneşim.

“Karanlık güneş” diye tarif edilir, birçok sanatçı yazar bu karanlık güneş sayesinde yazardır, sanatçıdır.

Depresif, melankolik.

 

Z.-arife, kız adı, köylülerin kullandığı.

Z. Zarf.

Z. Zenci.

Z. Zamyatin. Rus yazar, Goorge Orwell ve onun gibilerin öncüsü.

Z. Zebra.

Z. Zennube, kız ismi, ablamın gençlik arkadaşı.

Harikulade güzel kız.

Z. Zerrin Özer, benzersiz ses.

Yav-Z- Çetin mükemmel, ceylansı ses

 

Z, zifin çiçeği.

 

Annem bizimkilerle dağa gitti, Samsun televizyon sapağında, haziran ayında.

Ormanda Zifin çiçekleri toplamış benim için, annem bana verince bu çiçeği tanıdım, kokusu benzemez hiçbir şeye, çok farklı.

Zifin sarı bir çiçektir.

 

Z harfi içinde saklı bir cennet var.

Bir roman yazdım, içinde kurtlar uçuşuyor, kurtlardan birini adı: Zifin.

 

Bir roman yazdım, içinde kardeşlik uçuşuyor.

Kardeş için canını hiçe saymak uçuşuyor.

İçinde mücadele uçuşuyor.

İçinde baskı içinde kalan kızlar uçuşuyor.

 

Kişisel gelişim yazılarım çok ilgi görür. İlk romanım çok okundu. Benim yazdıklarım ilgi görür. Şiir ve öykülerim edebiyat dergilerinde yayınlandı.  Roman ve tematik öykü kitapları yazmaya odaklandım.

Romanlarım kırsalda geçer, bazen kentte başlar ve finali kırsalda olur. Gençlik sorunlarına yönelik romanlar yazıyorum.

 

 

KEŞFETTİĞİM RUHSALLIĞI YAYMAYA ÇALIŞIRIM.

 

Ta 2005 yılında devrimci şair Yaşar Doğan’la ortak bir kitap çıkardık, halen piyasada, satılmaktadır. 2020 kış ayında Cumhuriyet gazetesinin sitesinin ikinci sayfasına kitabımın reklamını vermiş sahaf.

 

Kitabı görünce çok şaşırdım. Motivasyon yazılarım ilgi gördü, o yazıları okuyanlar kitabı edinmek için hücum etti. Yayıncı da çok eski kitabı reklama koydu gazetede.


İSA KANTARCI

 

 

 


 

 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ATLAR ve İNSANLAR (aşıklar için)

AŞK UĞRUNA